9.20.2011

Creamiddag leidt tot...

...een zelf ontworpen en genaaide etui!

Op een vrije middag haalde ik mijn naaispullen tevoorschijn en zeulde de naaimachine mee naar mijn kamer. De leukste ideeën komen bij mij meestal als ik al m'n spullen/bezittingen voor me heb liggen. In dit geval begon ik met het sorteren van de stofjes, lintjes, knoopjes, kraaltjes,en... kwam ik op het idee van 2 leuke gebloemde stofjes een etui te maken. Meestal ben ik eerst een uur aan het tekenen net zo lang totdat ik een leuk ontwerp heb gemaakt en dat was nu ook het geval. Ik wilde eigenlijk een etui met plooien erin maar dat is nog niet gelukt, dus ga ik dat de volgende keer proberen. Na een uurtje lag er in ieder geval een mooie bruikbare etui voor m'n neus die ik nu volop gebruik aangezien ik elke dag naar school moet. (Dat levert wel leuke reacties op!) Overigens leidde deze creamiddag ook tot het maken van een tote bag, zie vorige bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten