1.24.2012

Blikken verzamelen


Altijd leuk als je moeder terug komt van Loods 5 met twee super leuke blikken! Voor de mensen die Loods5 niet kennen, het is zo'n winkel waarbij je bij elk product wat je leuk vind je goed na moet denken of je het ook echt nodig hebt... want anders ben je binnen de kortste keren blut!
In ieder geval was ik dolblij met de twee blikken en moesten ze gelijk gefotografeerd worden, zo kon ik gelijk een beetje met de spiegelreflexcamera oefenen. Helaas zag ik pas nadat ik alle foto's al op m'n laptop had gezet dat ze toch wel erg donker waren, op het schermpje van de camera zagen ze er helemaal niet zo donker uit... Maarja, als je niks probeert leer je ook niks. Zoals je op de foto's hieronder kunt zien heb ik een beetje geëxperimenteerd met composities en zocht ik een hoek van waaruit ik het beste kon fotograferen. Ik ben erg benieuwd welke foto u het beste vind!




2 opmerkingen:

  1. Die bovenaan het bericht!

    Ik ben via je oma op je weblog beland en ben een eigen weblog begonnen. Klik maar op mijn link voor het eerste bericht... 'k Ben benieuwd wat je ervan vindt en ik kom hier nog vaker langs! 'k Heb bijna al je berichten gelezen en ben benieuwd of waar jij uiteindelijk 'terecht komt', je bent heerlijk creatief en schrijft leuk.

    Tot ziens hopelijk,
    (De vorige keer reageerde ik op mijn eigen naam, Mirjam)

    BeantwoordenVerwijderen