6.07.2012

Carl Christensen Photography

Terwijl ik bezig was op Etsy, met kijken naar al het leuks wat daar te koop is, kwam ik foto's van Carl Christensen tegen die hij op Etsy verkoopt. Zijn foto's zijn echt geweldig! Van die foto's waar je in wilt kruipen, waar je helemaal in je eentje naar wil staan kijken, naar een stilstaand beeld, denkend hoe het beeld verder gaat als je op 'play' drukt. Dat klinkt misschien raar, maar ik vraag me dan af hoe de voorstelling verder gaat nadat de fotograaf heeft geklikt en of de fotograaf er over na heeft gedacht vanaf welke plaats hij zijn foto zal maken en wanneer hij op het knopje zal gaan klikken. Achter elke foto zit een verhaal, iets wat de fotograaf raakte, waardoor hij het op de foto wilde zetten. Carl Christensen weet met zijn foto's iets van rust mee te geven, je kijkt naar het beeld en wil zo graag dat beeld vasthouden dat je even nergens anders aan denkt. Daarom vind ik zijn foto's zo geweldig!


2 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk, wat een mooie en fijne plaatjes. Je wilt het beleven. Had ik maar zo'n fiets en liep ik maar met mijn blote voeten door de eerste foto...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Deborah, Ik had al een tijdje niet meer op je blog gekeken, maar wat een gave stijl heb jij zeg! Vind je het goed dat ik je gelinkt heb op mijn weblog? Succes met de laatste loodjes school :) Rebekka

    BeantwoordenVerwijderen