9.30.2013

Dr. Martens en een vintage blouse

Dr. Martens zijn tof, in veel kleuren verkrijgbaar, lekker lomp en groot, handig en fijn. Dusja, ik zag geen reden waarom ik ze niet kopen zou. En heel toevallig kochten mijn zus en ik precies dezelfde Dr. Martens in dezelfde kleur en dezelfde maat zonder het van elkaar te weten. Zij in Utrecht, ik in Bournemouth, we kwamen erachter tijdens een skypegesprekje zondagavond, hoe toevallig is dat?!



Vandaag droeg ik m'n nieuwe vintage blouse die ik kocht op een klein rommelmarktje tijdens de Art by the Sea Festival in Bournemouth. Ik draag eigenlijk nooit okergeel maar vond 't grappig om eens wat te kopen wat ik eigenlijk niet snel zou kopen :)

1 opmerking:

  1. Ik ben niet zo'n fan van dr.martens, maar je blouse vind ik wel leuk! Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen