10.07.2013

's Zomers weekend

 Vintage jas voor maar 18 pond!

M'n Primark rugtas

Ineens werd het weer prachtig weer, ik bezocht een vintage markt in Boscombe (kocht er een mooie groene oversized jas) en wandelde zondag naar Hengistbury Head met het zand tussen mijn tenen en af en toe een golf die mijn broekspijpen doorweekte. Het was prachtig weer maar ik vergat mijn zonnebril en droeg een lange spijkerbroek dus toen ik uiteindelijk Hengistbury Head bereikte was ik redelijk chagrijnig en plofte ik op het eerste beste stukje strand neer om 4 boterhammen naar binnen te werken en m'n lichaamstemperatuur 20 graden te laten dalen. Daarna beklom ik het steile pad wat me naar het hoogste punt van Hengistbury Head bracht, het uitzicht was adembenemend, zo mooi!

Bournemouth (links), Boscombe (midden) en een klein stukje Christchurch (rechts) 

Christchurch vanaf Hengistbury Head

Thuis aangekomen trof ik een stapel huiswerk..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten