12.29.2010

I'm dreaming of a white christmas...

De kerstversiering word weer van zolder gehaald en iedereen stapt in zijn auto op zoek naar een mooie kerstboom. Iedere winkel verkoopt wel iets wat met kerst te maken. Bij de Hema hebben ze elk jaar een uitgebreid assortiment van kerstversiering. Deze keer ging ik er even kijken en viel mijn oog op twee genaaide kersthangers. Een zwart/wit hartje en bloemetje versierd met pailletten en borduurwerk. Het leek mij een leuk idee om die in de kerstboom te hangen. Maar twee is wel een beetje weinig, en daarom heb ik geprobeerd er één na te maken. Voordat ik alle pailleten erop had genaaid was de middag alweer om. Omdat mijn bloemetje een beetje klein uitviel heb ik hem niet meer versierd met borduurwerk. De resultaten zijn te zien op de foto's. Gefotografeerd in de besneeuwde tuin,  I'm dreaming of a white Christmas.

1 opmerking: