4.05.2011

Agenda pimpen

Afgelopen vakantie, dat is nu al 6 (!!!) weken geleden had ik zin om mijn agenda te kaften. Nu is dat niet zo'n geweldig moeilijk karwei maar de fantasie voor iets moeilijkers ontbrak me even. Maarja, toen ik eenmaal voor de naaimachine zat was mijn idee van agenda kaften een beetje verkeerd, want hoe krijg je nou van die mooie hoeken van zeil zonder dat je alles dichtstikt. Gelukkig hielp mijn lieve oma mij waardoor er een half uurtje later een nieuwe kaft om mijn agenda zat.
Een aantal weken later besloot ik een knoop op mijn agenda te doen. Met een elastiekje om de knoop zit de agenda stevig dicht. Dit was ook wel nodig want mijn agenda werd steeds dikker door al die papieren frutsels die erbij kwamen. 

Binnenkant van mijn agenda, beplakt met fotootjes.

Binnenkant van mijn agenda, deze keer met een heleboel
huiswerk waar ik liever niet aan denk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten