9.15.2012

Lang leve de postbode!

Van Paula uit Finland

Van Klaudia uit Polen

Van Eva uit Belgiƫ

Na 3 vrije middagen was alle post beantwoord... en ja, dan moet het er ook wel leuk uitzien met leuke cadeautjes erbij!

 Aan Paula

Aan Klaudia

Wat betreft het 'Nederlands studieboekje' wat je op de foto ziet, Klaudia en ik leren elkaar onze taal. Zij leert mij Pools en ik haar Nederlands. 'T is niet erg officieel natuurlijk en voor nu blijft het bij korte zinnetjes, het alfabet en de goede uitspraak leren. Maar om het een beetje leuk te maken deed ik het in de vorm van een boekje, kost wel wat meer tijd, maar het moet er voor haar ook wel leuk uitzien :) 

Aan Eva

3 opmerkingen:

  1. I really like the mini-book about Dutch :) And I think the pronunciation is not so easy ! Today I'm going to put to mailbox letter to you, haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    First I wanted to say that I like the way you make your mail very much.
    So, I wanted to ask if you are up for writing with me.
    My name is Nina, I`m 14 years old and I live in Germany. I love it to being creative and to write snail-mail.

    If you are interested, please write me:
    my e-mail adress: ninapiepa@gmail.com
    It would give me great pleasure!

    best regards,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you a lot for you package! It was very sweet of you to send me all those goodies, especially the washi tape ( which is not sold here)! I'm not sure whether you already got my letter but I included some goodies in there I thought you would like. (^ ^)/

    BeantwoordenVerwijderen