9.20.2012

Stempels maken volgens de Flow

Flow nr. 6

In de nieuwste Flow, nummer 6, staat een leuk stukje over stempels maken. Nu liep ik al langer rond met het idee om stempels te maken maar wist ik niet hoe... gelukkig was daar de Flow! Ik kocht bij de HEMA een paar grote witte gummen en bij de hobbywinkel een Lino-mesje. Dan begint het tekenen, hoewel het bij mij meer ging om tekeningen uitzoeken want in elk schoolschrift staan wel tekeningetjes, dat kan ik gewoon niet laten. In ieder geval begon ik maar met iets simpels, het snorretje, dat lukte wel aardig en met zo'n mesje snij je gemakkelijk een figuurtje uit de gum. 
De 'blaadjes-gum' die ik maakte was daarentegen een stuk lastiger, lekker priegel werkje om die blaadjes uit  te snijden. Gelukkig is de gum niet gaan brokkelen en ik vind hem aardig gelukt!

Tekeningetjes + resultaat van de stempels
 
Benodigdheden: Stempelkussen, gum, lino-mesje, potlood en papier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten