6.13.2013

Eindelijk verlost van de middelbare!


Wat ben ik opgelucht.. opgelucht dat de engelse examens niet landelijk over gedaan moesten worden, opgelucht dat m'n eindcijfers hoger zijn dan ik had verwacht en opgelucht dat ik ben geĆ«indigd met een 7 voor engels (het vak wat ik het hardst nodig heb maar waar ik helaas het slechtst in ben).

I am so relieved... relieved because we did not have to redo the English exam*, because my final grades are better than I had hoped for (my English grade was the highest I've ever had, I ended up with a seven)!

*Long, long story. Some of the (top secret) final exams had been stolen by some idiots.




En wat volgt er na zo'n periode van examens maken.. een heerlijke hele lange zomervakantie!
Om het te vieren kreeg ik van m'n ouders een Ipod-nano met hardloop-band en een stuk of wat rozen met een kleffe zoen van m'n broertje erbij. 

After a period of making exams now comes a period of freedom... holidays! 
 To celebrate the end of five years of secondary school my parents gave me an iPod and some roses with a sticky kiss of my little brother.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten