8.02.2014

Logos made by templates and paint





Trying out something with templates, I like to cut out things in paper and use the empty spaces to make templates. It's fun to combinate the templates, use the basic colors and make illustrations with it. I'm working on an illustration of a landscape now, I will post it soon. (and sure there will come more illustrations cause I love doing this!)

Ik was wat aan het uitproberen met papiersnedes en maakte enkele logo's, omdat een basisvorm nu eenmaal handig is om mee te beginnen. Grafische vormen vind ik vaak erg mooi om een patroon mee te maken dus daar ga ik zeker eens vaker mee werken. Het lijkt me leuk op die manier je eigen stoffen te bedrukken. Verder ben ik nu bezig met een landschap gemaakt met behulp van templates, verf en slonsjes. Binnenkort komt er een blogpost van en ik ga er sowieso vaker illustratie's mee maken want het is echt heerlijk om te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten