7.29.2014

Interesting designs and creations




Just a little blogpost cause I'm quite busy and packing my backpack for the next holiday. This time I'm going to France, camping with my family for 10 days. Two weeks ago I came back from a holiday in Sweden and in the meantime I went to Eindhoven to prepare my student room. Actually I have two rooms.. together 13m^2 and with my own balcony, great isn't it! 
I hope to show you my room when I'm back in August, next weeks there will be no or less blogposts I'm afraid. 

Even een kort blogbericht want ik ben alweer mijn tas aan het inpakken voor de volgende vakantie bestemming.. Frankrijk! Normaal gesproken ben ik niet zo vaak weg hoor maar Frankrijk is nu eenmaal de vaste vakantiebestemming van mijn familie en dan ga ik graag mee. 
Ik heb helaas wel erg weinig tijd gehad om nog blogberichten te maken dus komende weken blijft het wat stil.. dat komt ook doordat ik druk bezig ben geweest in Eindhoven want ik heb een kamer en er moest geklust worden! Als de kamertjes af zijn zal ik er natuurlijk foto's van plaatsen. (Het zijn 2 kleine kamertjes van 2,5 bij 2,5 + een eigen dakterrasje). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten