1.19.2011

Agenda knuffeltjes

Deze knuffeltjes heb ik afgelopen zondag (16 januari) gemaakt. Ik zat mij op mijn kamer weer eens te vervelen toen ik besloot in m'n oude agenda's te gaan bladeren. Naast dat ik erg van naaien houd ben ik ook vaak bezig met leuke plaatjes verzamelen uit allemaal tijdschriften, voornamelijk de VT-wonen, Libelle en 101woonideeën. Vorig schooljaar had ik een saaie schoolagenda die ik met plaatjes op ben gaan fleuren. (Die agenda heb ik bewaard omdat hij is veranderd in een leuk plakboek)
Ik zat dus in die agenda te bladeren toen ik op een pagina kwam met plaatjes van leuke, schattige knuffels en sleutelhangers. Één knuffel vond ik zo leuk dat ik hem meteen ben gaan namaken --> patroon tekenen, stofjes en draad uitzoeken, naaimachine gereedmaken en binnen anderhalf uur had ik een leuke groen geruite knuffel voor me. Omdat ik nog een knuffel wilde naaien voor een aankomend nichtje/neefje leek het me handig er ook nog één in het rood te maken voor als het een meisje gaat worden. Dus had ik na een uurtje nog een rood geruit knuffeltje erbij. (Ze zijn ongeveer 20cm bij 10 cm)

1 opmerking:

  1. Woww! Ze zijn echt super vet geworden joh!!
    Mag ik het patroon? :D:D

    Mn moeder zit mee te kijken en volges mij vind die ze ook wel leuk ;)

    Ga zo door ;p

    BeantwoordenVerwijderen