1.25.2011

Spellenhoesje

Dit hoesje wat je op de foto's* ziet heb ik afgelopen zomer gemaakt en gebruik ik voor mijn DS-spelletjes.
Ik liep al de hele tijd rond met ideeën voor een hoesje, want voorheen bewaarde ik mijn spelletjes in een plastic doosje die je met één klap dicht doet en met alle moeite van de wereld weer open krijgt. Uiteindelijk heb ik mijn ideeën uitgetekend en dit gekozen. Mijn verzameling stof was toen nog niet zo groot en het bestond grotendeels uit lapjes vilt.
In die tijd had ik de naaimachine nog nooit aangeraakt en het kwam ook niet in m'n hoofd op om dat met de naaimachine te doen, het is dus handgemaakt.
Als ik er nu nog zo één zou maken zou ik het van bloemetjes zeil maken en met de naaimachine, want dat scheelt echt een hoop tijd! (Dus misschien verschijnt er nog wel een tweede versie van dit hoesje...)

*Er hoorde eigenlijk een filmpje bij dit bericht, maar helaas deed die het niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten