12.16.2011

Ik hou van...

leuke dingen opzoeken op mijn laptopje met een mok warme chocolademelk in mijn handen! (Helemaal compleet met een reep pure chocolade erbij, of iets wat met chocolade te maken heeft :)
Ik wilde dat ik alles kon bestellen, er zijn echt zoveel leuke site's te vinden, maar dan moet ik eerst even een paar jaartjes sparen voordat ik dat kan betalen... 
En wat ik dan zoal leuk vind? Nou, allereerst heb je alle super mega leuke kledingsites met nieuwe of vintage kleren of nieuwe vintage uitziende kleren...
Bruin rokje van ASOS

Donkerblauw jumpsuit van ASOS

Rood jurkje van ASOS

Schattig gebloemd jurkje op Etsy

Simpele vorm maar deze jurkjes blijven leuk, topshop

Ik hoop wel dat toch op z'n minst één van deze kledingstukken over een maand in mijn kast mag hangen... wie weet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten