12.24.2011

kant, kanten, kantjes

Ik houd zelf erg veel van kant! Het ziet er altijd zo mooi uit en er zijn veel soorten waar je veel leuke dingen mee kan doen. In Utrecht kreeg ik van m'n moeder een stukje kant die ik voorop mijn rugtas naaide, ik had expres een basic tas gekocht zodat je er altijd nog iets op kan doen. Het levert wel leuke reactie's op :)
Helaas zie je het kant erg slecht op de foto, het ziet eruit als een wit strookjes maar er zitten allemaal bloemetjes op.

Jammergenoeg is kant best duur dus was ik erg blij met het oude zomerblouse van mijn zus waar allemaal strookjes kant op zaten. Met veel geduld heb ik ze eraf gepunnikt wat veel tijd kostte maar dat leverde mij wel 3 smalle lange stroken en 6 korte brede strookjes kant op. 
Op een 'saai' zwart jurkje (ook van m'n zus gekregen) naaide ik een strookje kant waardoor het er gelijk heel anders uitziet. Dat is erg leuk om te doen met jurkjes of t-shirts want het maakt je kleren wel uniek! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten