12.14.2011

Mamie et moi

                                                                                     Afbeelding van zus :)


Zoals te zien is ben ik druk bezig met een nieuwe lay-out en omdat ik niet zo'n technisch persoon ben kan dit ook nog even duren. Gelukkig is er nog een lieve behulpzame zus die iets meer van bloggen afweet :) Niet alleen de lay-out is trouwens veranderd, ook mijn blognaam heb ik veranderd. Ik wilde graag een originele naam waarvan ik ook labels kan laten maken en 'Made by happiness' was meer een 'beginnaam'. Nu heb ik als nieuwe naam 'Mamie et moi', dit is Frans voor 'Oma en mij'. Die naam heb ik gekozen omdat ik (zoals ik al eerder in een bericht vertelde) mijn oma echt als voorbeeld zie qua naaikunsten. Ook staat het voor hergebruiken, dat klinkt misschien gek, maar 'oma en mij' kan je ook zien als 'vroeger en nu'. Dat houdt dus in dat ik van oude kleren of oude lappen stof nieuwe dingen maak, natuurlijk gebruik ik ook nieuwe stofjes hoor. Het verzamelen van oude kleren levert zo vaak leuke nieuwe producten op zoals rokjes, kussens, tasjes, etui's, etc. Ik hoop ook mijn eigen labels te laten drukken zodat ik die snel op mijn producten kan naaien, en... misschien kan ik ooit nog wel iets gaan verkopen!


En...wie weet heb ik later een leuk winkeltje in zo'n mooi pand als dit ^^, wie wil dat nou niet!

ps: Weet er iemand toevallig hoe ik de titels van mijn blogberichten een andere kleur kan geven?? Dit licht blauw is alles behalve mooi...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten