3.15.2013

Denim kniestukken


In mijn lievelings spijkerbroek verscheen een gaatje, het werd een scheur en eindigde in een groot gat op de knie.. Ik dacht:"Wel, laat ik op de andere knie dan ook maar een gat maken, dat staat wat mooier." Dus liep ik met een twee-knie-gaten-broek, erg modieus natuurlijk. Helaas was het winter en fietste ik naar school in de sneeuw, nou, dan heb je toch liever geen gaten in je broek!
Het leek me een goed idee om kniestukken op de broek te naaien, het liefst van een donkere kleur spijkerstof. Ik ging eens kijken op internet, en zowaar, er zijn zelf spijkerbroeken met donker gekleurde denim kniestukken te koop! Hier een versie van de H&M.
Na wat overleg met mijn naai-lerares (ja, ik volg al 3 maanden naailes bij een lieve Indonesische vrouw die kleermaakster is) ging ik aan de slag met een oude spijkerbroek en mijn lievelings broek met de 2 gaten.
Het resultaat..







5 opmerkingen:

  1. Waauw, zó tof! :) die laatste foto is leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé leuk, uw hemdje is ook zalig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch! Voor zoonlief naai ik altijd ronde kniestukken. Maar dit is ook een idee, daarbij ook veel minder ingewikkeld om te doen; rechttoe, rechtaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er super leuk uit! Het is een zeer mooie oplossing :)

    BeantwoordenVerwijderen