3.22.2013

Markt van Doetinchem

Het is inmiddels zo'n 2 weken geleden dat ik bij mijn oma logeerde en naar de markt in Doetinchem ging, oh, wat houd ik van de markt! Het is zo gezellig en het Achterhoeks gepraat klinkt zo leuk :)
Ik kocht er wat dingen die ik deze keer niet 'zomaar' kocht maar echt nodig heb (of misschien nodig dacht te hebben), in ieder geval heb ik weer genoeg leuke naai-ideeën voor totebags, shoppers en jurkjes. 

Riempjes worden hengsel van een blauw/wit gestreepte tas

Eindelijk vond ik mooie 'grovere' ritsen

 Koordjes om zakjes/tasjes mee te sluiten

 Stofje voor een zomers jurkje

4 opmerkingen:

  1. Waauw toffe dingen heb je gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk al uit naar de resultaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coole blog, Deborah! Ik geef hem meteen door aan mijn zus, die ook zo bezeten is van naaien en DIY ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Blogt je zus ook? Dan ben ik wel benieuwd wat haar blog is!

      Verwijderen