3.31.2013

T-shirt shopper


Ik was bezig achter de naaimachine toen mijn deur op een kier ging, een broertje stak zijn nieuwsgierige hoofd om een hoekje en vroeg:"Wat ben je aan het maken?" Ik vertelde dat ik zomaar wat aan het proberen was waarop hij de deur verder open deed en naar binnen stapte:"Mag ik ook eens proberen?" Verrast draaide ik me om, dat was wel het laatste wat ik uit zijn mond verwacht had! Natuurlijk mocht hij ook eens proberen het garen te spannen en  'gas te geven' op het pedaal. (Dat 'gas geven' blijft bij broertjes toch het interessantst..) Uit een tas viste ik een oud shirt van m'n vader want ik had zojuist een Burda gekocht waarin te zien was hoe je van een shirt een shopper kon maken. Nou, simpel was het zeker, binnen 10 minuten was de T-shirt shopper klaar, de zijnaden nog even zigzaggen om rafels te voorkomen en een handvat erin knippen. Ziehier het resultaat!




2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me een hoopgevend patroontje; niet zoveel werk. Hoe is het met je oma?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad erg hoopgevend, vooral voor een 13-jarig broertje die nog nooit achter de naaimachine heeft gezeten ;)
      Met oma gaat het beter, wel met pijn helaas maar dat hoort bij zo'n operatie, hopelijk gaat dat snel over!

      Verwijderen