4.25.2011

Rotterdamse markt


En het houd maar niet op, ook de markt in Rotterdam werd geplunderd door mij en mijn vriendin. Na wat gepruts met onze OV-passen kwamen we dan eindelijk bij de koopgoot aan waar het heerlijk rustig was. Waarschijnlijk door het niet al te beste weer... In ieder geval gingen wij vol goede moed in gezelschap van een klein parapluutje richting de markt. Jammer genoeg waren er vooral groente en fruit kraampjes maar dat mocht de pret niet bederven. De fournituren kraampjes die er waren hielden ons uren bezig. Enkele inkopen zijn te zien op de foto (wat een filmpje hoort te zijn maar het niet doet... ik ben niet zo technisch). Op de foto zie je strijkapliqatie's van vogeltjes, enkele knoopjes en een paar bloemetjes. Dit was natuurlijk nog lang niet alles maar als ik de rest ga fotograferen ben ik nog wel even bezig! Na heel de dag in Rotterdam gelopen te hebben was de bus een verademing voor onze voeten. Een uurtje later kwamen we weer aan in ons schattige dorpje op het platteland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten