6.11.2011

Tijdnood...

De laatste tijd zit er een steeds grotere tijd tussen het posten van mijn berichten. Ik vind het vervelend en wil het liefst elke dag iets naaien/maken en op mijn blog plaatsen, maarja, waar haal je de tijd vandaan?! Daarom zal ik even uitleggen waarom ik de laatste tijd zo weinig berichten post:
- Mijn schoolwerk is (redelijk) chaotisch en omdat de vakantie bijna begint geven de leraren nog gauw een paar toetsen op (alsof ze ons express nog even willen laten kreunen en puffen)...
- Door al deze drukte blijft er in het weekend weinig tijd over om te naaien, wat ik erg vervelend vind omdat ik naaien en ontwerpen gewoonweg geweldig vind! Daar komt nog bij dat mijn zaterdagen in beslag genomen worden door het spelen van voetbalwedstrijden meestal een uur rijden hier vandaan. Niet dat ik voetbal niet leuk vind hoor, integendeel, ik houd echt van sporten en zou niet zonder kunnen! Maar voetbalwedstrijden duren nu eenmaal al gauw een hele dag.
Dit zijn nog lang niet alle redenen maar de rest houd ik maar even voor me. Zo interessant is het nou ook weer niet. Ik kijk uit naar de zomervakantie (die alweer aardig vol gepland staat met leuke dingen) en ben van plan nieuwe dingen te verzinnen en te naaien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten