12.26.2011

Sweet 16

Okee, het is ondertussen al 2 weken geleden maar ik maak er toch nog een berichtje van, mijn Sweet-Sixteen! Een super leuke verjaardag met veel gezelligheid, taart en cadeau's. Om te beginnen maar een foto van de taart die echt heeel lekker was!
Slagroomtaart met strikjes

Ook de cadeautjes kwamen al gauw te voorschijn, een KnipMode-abonnement, een paspop, een schattig koffertje, een naaiboek, een groen lampje, een tekenboek, CD'tje, en nog veel meer!

Het koffertje met cadeautjes

De paspop
Natuurlijk kwamen er ook veel lintjes en knoopjes te voorschijn uit de cadeautjes, want de meesten weten ondertussen wel dat ik veel naai en veel naaispullen verzamel. Op de foto zie je ook een rol tape, waarvan ik niet verwachtte dat 'tie zo groot zou zijn, maar waar leuke poppetjes op staan met de tekst 'who can blow the biggest balloon'.
Het staat nu aardig vol op m'n kamer met die cadeau's erbij, dus tijd voor een grote opruiming... daar houd ik eigenlijk niet van maar ik moet toegeven dat het hard nodig is :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten