9.11.2012

Spijkerjurkje pimpen



Ooit kocht ik dit jurkje omdat ik een spijkerjurkje wilde... de maat was te groot en eigenlijk stond het me niet, maar ik wilde het. Het hing maar in mijn kast en kwam er zelden uit, dus... tijd om er iets leuks van te maken! Allereerst gingen de rare pofmouwen eraf (helaas, helaas, heb ik van tevoren geen foto van het jurkje gemaakt), daarna kocht ik een katoenen kanten strook voor op de zakjes en de achterkant van het jurkje. De doorzichtige knoopjes werden vervangen voor witte dikkere knoopjes, de touwtjes rondom werden wat strakker getrokken en het jurkje was klaar!




2 opmerkingen:

  1. Ik zie dat je voornemen om elke week te bloggen aan het lukken is ;) je mag ook eens een paar van mijn kledingsstukken oppimpen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa, goed hè ;) kheb echt genoeg dingen om over te bloggen maar t duurd zo lang voordat ik dan foto's heb, foto's bewerkt zijn, bericht getypt is etc..
      'T lijkt me trouwens super leuk om eens in de kleding kast van een ander te duiken om kledingstukken te pimpen :)

      Verwijderen