2.10.2013

Kamer van Zus









Waarom is de kamer van mijn zus altijd gezelliger? Raam aan de kant van de zon, een mint groene muur, mooi oud bed, (meestal) netjes opgeruimd, unieke tweedehands vondsten... wist ik het maar en ik zou het ook doen, zodat mijn chaotische, kleurrijke, volgepropte, stoffige kamer net zo zou voelen als een kamer waar je ruimte hebt om adem te halen en lekker niks te doen zonder alles te zien wat eigenlijk nog zou moeten doen. Ligt vast aan mij maar als ik even niks kan doen kijk ik wanhopig uit m'n dakraam en zie de lucht.. kijk ik wat lager dan zie ik troep/geordende troep en vooral heel veel dingen waarvan ik dacht:"Daar ga ik morgen wel mee verder" waarbij 'morgen' meestal synoniem is van 'over een maand' of 'nooit'. Welnu, ik heb in iedergeval genoeg dingen om ooit nog eens mee verder te gaan dus vervelen kan ik mij niet. 

1 opmerking:

  1. Ehm... lijstjes maken en afstrepen als het ECHT af is... geeft mij wel altijd een goed gevoel om al m'n plannetjes toch een keer uit te voeren.

    BeantwoordenVerwijderen