8.09.2013

Mijn IKEA producten

Ik weet niet of ik er wel blij mee moet zijn dat de Ikea ook online dingen verkoopt, ze hebben namelijk zoveel leuke spullen en dingen die ik erg leuk vind maar eigenlijk niet nodig heb. Om er toch wat mee te doen maakte ik een collage van spullen die ik graag in m'n eigen toekomstige*-studenten-kamer zou willen zien. Alles wat je hieronder ziet komt van de Ikea website en is echt te koop.

I am not sure whether I should be happy or not about the fact that IKEA has an online shop. They sell so many lovely things I just DO NOT NEED. I made a collage of things I want in my non-exisent apartment.
 

1 = Forsa bureaulamp
2 = Vettre nachttafeltje
3 = Gurli plaid
4 = Knodd ton met deksel
5 = Snille bezoekersstoel
6 = PS klaptafel
7 = Havet fauteuil
8 = Hjuvik keuken-mengkraan
9 = Raskog roltafel


*Toekomstige = als het goed is over 1 jaar

1 opmerking:

  1. Leuke blog heb je! Ik ben normaal niet zo van de Ikea (iedereen heeft het), maar de nieuwe collectie is wel erg tof zeg!

    BeantwoordenVerwijderen