10.28.2013

Carpe Diem

Ik maakte deze doodle-tekening een maand geleden... was 'em vergeten op m'n blog te zetten. Oh wat ben ik soms een slechte blogger, ik wil echt vaker bloggen maar telkens als ik foto's gemaakt heb vergeet ik ze weer op m'n laptop te zetten of ben ik ineens weer druk met wat anders bezig. Ook maak ik vaak 's avonds tekeningen en dan is het licht lelijk om te fotograferen dus leg ik het weg en vergeet het vervolgens. In ieder geval wilde ik deze postcard-doodle-achtige-tekeningen nog even op m'n blog zetten.


 Ik ben echt een eeuwige twijfelaar, volgens mij zat ik echt een kwartier met m'n schrift in m'n handen mezelf af te vragen of ik nu wel of niet een achtergrond met doodles zou doen of het gewoon zo zou laten.. met alleen wat horizontale lijnen. 


Voila, het resultaat na een middagje precisie-werk

Wat uitprobeersels.. het rondje rond 'pluk de dag' is een beetje mislukt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten