7.25.2011

Originele tas in handomdraai


Terug van vakantie (waar nog enkele berichten over zullen verschijnen) en tijd voor een nieuw bericht!
Deze tas had ik nog gemaakt voordat we op vakantie gingen. De tas zelf is van de winkel 2B en had een bruine flap van een soort nep slangenleer. Ik vond dit echt niet mooi en besloot het eraf te halen. Dat was echt een prutswerk, heel voorzichtig moet je met een tormesje alle draadjes los maken zodat de zwarte binnenkant van de flap niet scheurt of beschadigd want dat moet je nog gebruiken. De flap bestaat namelijk uit twee delen, van binnen zwart en van buiten dus dat bruine nepleer. Die twee delen waren op elkaar genaaid met de goede kanten naar elkaar toe en vervolgens binnenstebuiten gedraaid. Dit kon ik niet nog een keer doen dus heb ik bij beide stoffen de buitenrandjes ongeveer 0,5/1cm naar binnen gevouwen en op elkaar genaaid. Helaas kreeg ik dit niet goed gefotografeerd dus hoop ik dat het zo duidelijk uitgelegd is. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten