9.08.2011

Recycled etui



Afgelopen zomer waren er twee verjaardagen van m'n vader en m'n zus. Sinds ik aan het naaien ben vind ik het super leuk om iets te geven wat ik zelf heb gemaakt. Daarom maakte ik voor de verjaardagen twee etuis, toevallig twee met een zwarte buitenkant. Daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen maarja, de jarige kiest! Over het kado voor mijn vader heb ik lang zitten denken, want ja, mijn stofjes variĆ«ren van roze tot bloemetjes... uiteindelijk heb ik de binnenkant gemaakt van een te klein zwart/wit gestreept jurkje. Om het saaie zwart te doorbreken heb ik er met een wat bredere steek 3 witte lijnen op genaaid. De zwarte buitenkant is overigens van een oude zwarte broek van m'n vader. Je kunt het dan ook beter een recycle etui noemen, want de meeste stofjes die ik tot nu toe heb verzameld zijn onder andere van te kleine kleren! Ja, stofjes zijn gewoon duur en daar heb ik jammergenoeg echt niet altijd geld voor. Het etui voor mijn zus heb ik versierd met bloemetjes die ik een keer op de markt in Rotterdam heb gekocht. De binnenkant heeft ook een bloemetjes patroon dus vandaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten