1.31.2012

Van witte enveloppe naar...


Wanneer ik een kaart op de post doe vraag ik me steeds af waarom dat nou in zo'n saaie witte enveloppe moet, waarom geen originele unieke enveloppe, dat maakt je post toch een stuk leuker?! Als jij een rijk gekleurde enveloppe op je deurmat ziet liggen ben je gelijk nieuwsgierig naar de inhoud.. nu liggen er alleen witte enveloppen op de mat en kan je geen eens verschil zien tussen de enveloppe met daarin een leuke kaart en de enveloppe van de belasting! Natuurlijk hebben we daar een oplossing voor, koop bij PSikhouvanjou een enveloppe-malm en verzamel leuk papier, je kan natuurlijk ook landkaarten gebruiken of bladmuziek. Ik ging dus aan de slag met deze dingen en had na een uurtje 9 originele enveloppen!

Houten malm

Oude landkaart van Belgiƫ

Papier uit het super leuke tijdschrift 'Flow'

Bladmuziek

1 opmerking:

  1. Zal ik eens heel eerlijk en gierig zijn? Ik bestudeerde het plaatje eens goed en flats, knip, vouw, plak... Ik heb een envelop. Zonder mal, niet zo precies, maar wel net zo leuk! (Ik zal eens bespaartips naar de minister van financiƫn sturen...)

    BeantwoordenVerwijderen