2.12.2012

Lapjesschuur

Terwijl iedereen op de schaatsen stond fietste ik glibberend over de weg richting de lapjesschuur, in de tas aan mijn stuur zat namelijk een cadeaubon van 12,50 euro! Van mijn lieve buurvrouw kreeg ik die cadeaubon voor mijn verjaardag, inmiddels al 2 maanden geleden. Eindelijk had ik eens een vrij zaterdagje waarop ik niets moest en enkel dingen kon doen die ik leuk vond, afgezien van de vaatwasser uitruimen. Volgens mij ben ik zo'n 3 kwartier in de lapjesschuur geweest voordat ik blij naar buiten liep met mijn nieuwe aanwinsten.


Met die lapjes heb ik natuurlijk zo al mijn plannen gemaakt. De 2 onderste stofjes ga ik gebruiken voor een etui en een toilettas (de donkerroze stof is dan de voering uiteraard). Het oranje/roze stofje past precies bij een stofje die ik al had met vogeltjes. En van het kersen stofje ga ik een kussen maken, ik heb alleen nog rood paspelband nodig dus moet ik nog even naar de markt. Ik ga nu bijna elke week even naar de markt in hetzelfde dorp als waar ik naar school ga (paar kilometers verderop), ik moet dan namelijk half 10 beginnen dus loop ik meestal om 9 uur over de markt. Die markt stelt trouwens echt niks voor hoor, het is één straatje met aan weerszijden kraampjes. In totaal zijn er 3 kraampjes waar ik langs ga: 2 stoffenkraampjes en 1 grote kraam met fournituren. Soms kan ik me niet inhouden en moet ik ook even langs de kraam met lekkere stroopwafelkruimels :)

1 opmerking:

  1. Hey, dat ziet er super uit! Hier heel dichtbij is elke dinsdag stoffenmarkt. En ik zit altijd in die onoverzichtelijke balen coupons te graaien. Zitten fantastische lapjes tussen!
    Ps. Ik heb je gelinkt op mijn weblog. Kom je nog een keertje langs?

    BeantwoordenVerwijderen