6.26.2013

HEMA-inspi + stempels


Na een actief weekje in de Ardennen waar ik met mijn zus gewandeld, gemountainbiked, gerend en gekanood heb wordt het tijd weer eens wat nuttigs te doen. Niet dat dat niet nuttig was maar ik snak er naar om al die leuke "zooi" hier op mijn kamer weer eens te gebruiken, bergen papier, verzamelingen knopen, veertjes, labels, al die stapels stofjes en noem maar op!

After a sportive holiday (of 1 week) in the Ardennes where I hiked, cycled and canoeed with my sister it is now time to do something creative. I can't wait to use all the nice stuff at my room like papers, collections of buttons, feathers, tags, fabrics, etcetera.


Om te beginnen ging ik bij de HEMA langs en oh wat hebben ze weer een leuke collectie voor knutsel-fans (zoals wij doorgaans genoemd worden..). Ik kocht er wat clips met een leuk idee in mijn achterhoofd wat ik zag bij Ingrid  en waar ik binnenkort over zal bloggen, verder gingen in het boodschappenmandje 2 stempelkussens, pakpapier en (ein-de-lijk) witte nagellak.

I first went to the HEMA where I bought some clips to make clipboards based on a idea of Ingrid, I also bought two inkpads, wrapping paper and (finally) white nail polish.


Al een poos geleden maakte ik een stempel van een hertje naar een afbeeldingen van ontwerpster babette, het werd een priegelwerkje om het oogje netjes uit te snijden maar 't is aardig gelukt.

A while ago I made a stamp of a Deer recreated by a drawing of designer Babette


1 opmerking:

  1. Ik heb net dezelfde ink-pads gekocht, en ook een setje stempels en washi-tape ;)

    BeantwoordenVerwijderen