1.30.2011

Ik *hartje* jou

Een hartje is denk ik het meest gebruikte symbool op aarde. Bij ons op school is het in ieder geval het meest gebruikte sleutelhangervormpje. Zelfgemaakt of gekocht en in alle kleuren en maten. Het is dan ook één van de eerste dingen die ik heb gemaakt. Mijn eerste hartje zie je op foto 1, handgemaakt van een oude spijkerbroek. Ik had toen nog geen vulling en heb er repen van oude panty's in gestopt. Klinkt misschien gek maar het werkt wel.
Op foto 2 zie je een hartje van zeil, die heb ik voor mijn verjaardag van een vriendin gehad.
Op de derde foto is een blauw met wit gestippeld hartje te zien. Als je op de foto klikt, kan je zien dat het lintje is bevestigd met een rood roosje. Zo'n hartje had ik al een keer eerder gemaakt en toen een stuk groter met lavendel erin. Het was een cadeautje voor mijn grootste fan, namelijk mijn oma.
De 3 hartjes op foto 4 heb ik een keer in de zomer gemaakt. Een lichtblauwe, een donkerblauw en een wit met blauw gestreepte. Ik heb ze aan een sleutelhanger ring gedaan en nu hangen ze aan m'n zus haar klerenkast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten