1.22.2011

Made in England

Gisteren fietste mijn vriendin en ik uit school nog even langs 'de dijk'. Omdat wij op en eiland wonen kunnen, we niet even naar de stad gaan. De dichtstbijzijnde stad is een uur rijden hier vandaan. Daarom worden de boodschappen gedaan in 'Menheerse'. 'Menheerse'  heeft namelijk een lange dijk waar redelijk veel leuke winkels zitten. Daarom word er eigenlijk standaard gezegd:"'k ga nog ff naar de dijk hoor". Ik fietste dus met mijn vriendin langs die dijk richting een super leuk winkeltje, genaamd '19toen&nu'. We hebben dus ongeveer een uur staan kwijlen in de winkel toen iets mijn aandacht trok. Oké, alles daar trok mijn aandacht en het liefst had ik heel de winkel leeggekocht (nog even sparen) maar dat wat ik zag was net iets anders, net iets ongewoner en net iets leuker. Een tweedehandsblik versierd met bloemen! Voorzichtig pakte ik het blik van de plank om het samen met mijn vriendin te bewonderen. Op het deksel stond piepklein 'made in England.' Gaaf! Eindelijk eens iets waar niet op staat 'made in China'. Na een paar minuten twijfelen besloot ik het blik te kopen wat mijn vriendin al voorspeld had aangezien ik leuke dingen gewoon moet kopen. Nu staat het blik op mijn bureau in de spotlights van m'n bureaulampje te glimmen en is mijn blikken verzameling weer uitgebreid.
Pennenblik, garenblik en nieuw bloemetjes blik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten