1.25.2011

Rood met witte stippen

Nadat ik voor mijn verjaardag zeil had gekregen heb ik lang nagedacht over hoe ik een etui kon maken. Ik heb nog nooit een rits gezet, dus wilde ik het met klittenband doen. Uiteindelijk had ik een goede oplossing zodat er aan de binnenkant en aan de buitenkant van het flapje zeil kwam te zitten en je alles toch binnenste buiten kon vouwen. Hoe het etui precies in elkaar zit is niet zo uitteleggen. Als je het eenmaal snapt is het een fluitje van een cent. Het eerste resultaat was een bloemetjesetui die ik nu zelf gebruik. Daarna heb ik nog een rood met witte stippen etui voor mijn zus gemaakt. Het handige aan een zelfgemaakt etui is dat 'die nooit te groot of te klein is omdat je zelf de maten bepaald en het is natuurlijk goedkoper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten