3.13.2012

Kranten afdruk

Een poosje geleden was ik op zoek naar witte tijdschriftenhouders, een stuk of 4 kon ik er wel gebruiken. Al speurend door de IKEA kwam ik alleen maar saaie houten houders tegen die ik dus echt niet op mijn kamer wilde. Nouja, uiteindelijk had ik dan toch maar 4 houten tijdschriftenhouders in het karretje gedaan met de hoop dat ze er thuis misschien heel mooi uitzagen. Maar ze bleven even lelijk... dus moest ik zelf maar aan de slag. Eerst heb ik de houders wit geverfd waar echt 3 lagen verf voor nodig waren, bij die laatste laag drukte ik de natte kant van de houder op een mooi stuk krant en wreef de krant er goed op. Hoe langer je wrijft, hoe mooier de afdruk op het hout wordt! Zo heb ik dus bij alle kanten de houder op een krant gedrukt en een minuutje gewreven met dit als resultaat.





Even een achtergrond van tijdschriften gemaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten