3.20.2012

Van trui tot rokje


Ja, het is echt waar, dit rokje heb ik gemaakt van een oude trui! Echt een super idee van Cleo Lidewij waardoor je bijna gratis en makkelijk een nieuw rokje kan maken. Gelukkig had ik deze trui nog bewaard want eigenlijk wilde ik hem gelijk weggooien omdat ik geen idee had wat je nou met een oude trui kon doen, 't is trouwens een trui van m'n vader (ik draag nooit coltruien!). Ik had deze trui met een stapel blousejes van m'n vader gehad omdat ik het altijd zonde vind als er kleren worden weggegooid, dus haalde ik van de blousejes alle knoopjes af en bewaarde de mooie stukjes blouse + de zwarte coltrui. Omdat het ondertussen bijna zomer is moest ik echt gauw aan de slag met die trui want een zwart wollen rokje in de zomer is nou eenmaal 'not'. Dus ging ik na schooltijd even naar de markt om zwart elastiek te kopen en kon ik thuis het rokje gaan maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten